Shit My Husband Says #8

Shakir kalau balik kerja, aku akan terkinja2 kat depan pintu rumah macam anjing sambut tuan dia balik rumah. Mujurlah takde ekor nak wiggle2. 

Yang shakir lak sambil bukak pintu pagar, kalau tak bukak pintu pagar sambil cakap "Lapar... lapar... lapar..", dia akan cakap "Hausnye... arghhh haus... haus..." 

Sekali tu aku tak sihat (sejak pregnant ni semedang tak sihat). So time shakir balik aku wat derk je lah baring2 atas sofa. Dia masuk rumah terus cakap kat aku "HAUS.. HAUS.. I HAUS..." Aku bagitau la dia aku demam tapi dah dia cakap dia haus, aku tanya la nak air apa. 

Pastu dia peluk sambil cakap "Hausnye... haus...HAUS your day?" Haus your day pun boleeeee
LoveShak
LoveShak

Previous
Next Post »

2 comments

Rajin-rajinkan diri anda untuk meninggalkan komen ye!
EmoticonEmoticon