Shit My Husband Says #14

Semalam Shakir balik keje pukul 8.45 malam tak bawak makanan. Selalunya kalau balik lewat, opis sediakan makanan untuk diorang. 

"Aik, kenapa malam ni takde makanan? Bukan ke kalau korang balik lewat, dapat makanan? I tak masak".

"Diorang ada bagi tapi malam ni ramai pulak yang kerja so tak cukup lah. I bagi makanan I kat Along. Dia memula tak nak ambik, pastu tau tak I cakap apa kat dia?"
"Cakap pe?"

"Along, baik ko ambik makanan ni, I HAVE A WIFE!"

*Bini Along kat semenanjung*

"Tapi wife you tak masak!"

"Well, technically I was telling the truth. I have a wife. I tak cakap pun wife I masak".



LoveShak
LoveShak

Previous
Next Post »

3 comments

Amyz Lie
AUTHOR
Thursday, May 12, 2016 at 2:09:00 PM GMT+8 Reply Delete Delete

LOLOLOLOLOLOL...

ape sebenarnya dia mintakk tu koktannnn??? apa???? ahahahahha

avatar
Aron Excell
AUTHOR
Tuesday, October 18, 2016 at 8:02:00 PM GMT+8 Reply Delete Delete This comment has been removed by the author.
avatar

Rajin-rajinkan diri anda untuk meninggalkan komen ye!
EmoticonEmoticon